OOPS. Your Flash player is missing or outdated.Click here to update your player so you can see this content.
msssw.pl strona Samorzadu Wojewodztwa Mazowieckiego
Strona główna arrow Polityka jakości  
 
Polityka jakości Drukuj E-mail

POLITYKA JAKOSCI
Miedzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie działa na rzecz pacjentów od 1960 roku.
Jest samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej zapewniającym kompleksową opiekę
medyczną w zakresie diagnostyki, leczenia, zapobiegania zachorowaniom i promowania zachowań prozdrowotnych.

Misja naszej organizacji:
Szpital naszym domem, Pacjent naszą rodziną.
Leczymy nowocześnie, bezpiecznie i z sercem.”
 

Nasze cele strategiczne:

- Stworzenie jednostki ochrony zdrowia o najwyższym poziomie świadczonych usług, dostosowanej do potrzeb społeczeństwa i nadążajacej za rozwojem nauk medycznych.

- Uzyskanie wiodącej pozycji przez Szpital na rynku usług medycznych województwa mazowieckiego.

- Stałe pozyskiwanie pacjentów.

- Stałe pozyskiwanie partnerów do współpracy.

- Systematyczne wprowadzanie nowych technologii medycznych wynikających z postępu nauk medycznych oraz zapotrzebowania pacjentów.

- Stałe modernizowanie i rozwijanie bazy terapeutyczno-diagnostycznej.

- W kierunkach strategicznych dla Szpitala uzyskanie dominującej pozycji w Polsce.

- Dostosowanie infrastruktury Szpitala do obowiązujących wymagań prawnych.

-Przygotowanie Szpitala do usług komercyjnych.

Politykę jakości realizujemy poprzez: 

- Stworzenie Szpitala przyjaznego pacjentom.

- Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych pacjentów przy wykorzystaniu posiadanych zasobów.

- Dbałość o zapewnienie pacjentom poczucia bezpieczeństwa w procesie diagnostyczno-leczniczym.

- Analizę potrzeb i oczekiwań pacjentów oraz ich zaspakajanie zgodnie z wiedzą medyczną.

- Monitorowanie satysfakcji pacjentów i pracowników.

- Monitorowanie zapotrzebowania na konkretne usługi medyczne.

- Dostosowanie infrastruktury szpitala do przepisów zewnętrznych.

- Doskonalenie organizacji pracy w celu zapewnienia świadczenia usług na optymalnym poziomie.

- Stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników.

- Zapewnienie pracownikom optymalnych warunków pracy.

- Współpracę z interesariuszami Szpitala.

 - Utrzymanie i doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z Normą ISO 9001: 2008 .

 

Zatwierdził Wyd. II z dnia 08.03.2010 r.  

Dyrektor dr Jarosław Rosłon    

 


  future_2
 
 
Badanie serca - 3D
BIP
Termomodernizacja
Pogoda w Międzylesiu

Zobacz jaka jest prognoza dla twojej okolicy.

Odwiedza nas:
 
Top!
Top!