Stanowisko: Inspektor ds. Aparatury Medycznej

 

Wymagania dla kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunkowe;
  • Znajomość Ustawy o wyrobach medycznych (mile widziana);
  • Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu Prawa Zamówień Publicznych (mile widziana);
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z aparaturą medyczną (mile widziana);
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
  • Komunikatywność;
  • Bardzo dobra organizacja pracy i systematyczność;
  • Dokładność i skrupulatność
  • Odporność na stres, działanie pod presją czasu;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Zmysł techniczny, umiejętność diagnozy podstawowej sprzętu.

Opis zadań na stanowisku:

  • Wstępna lokalizacja uszkodzeń i określenie zakresu naprawy przez wyspecjalizowany serwis, kontrola sprawności urządzeń po naprawie serwisowej, kontrola jakości i kosztów naprawy zaproponowanej przez serwis,
  • zabezpieczenie materiałów zużywalnych i części zamiennych do urządzeń oraz informowanie użytkownika, z wyprzedzeniem, o konieczności ich wymiany,
  • doradztwo techniczne dla oddziałów odnośnie obsługi aparatury i urządzeń.
  • prowadzenia paszportów sprzętu medycznego i nadzorowanie wpisów napraw i przeglądów przez autoryzowany serwis,
  • przyjmowanie od użytkowników zgłoszeń i zleceń serwisowych związanych z aparatura medyczną
  • przygotowanie i prowadzenie korespondencji z serwisami aparatury medycznej
  • gromadzenie, segregowanie, rozliczanie i archiwizacja dokumentacji
  • prowadzenie pisemnej i elektronicznej ewidencji aparatury medycznej
  • przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego w zakresie przeglądów i urządzeń aparatury medycznej
  • kontrola utrzymania terminów wykonania przeglądów okresowych, zakupu nowego sprzętu, aktualizacja danych, weryfikacja stanu ilościowego sprzętu do programu ewidencyjnego.

Jeśli spełniasz powyższe wymagania, jesteś rzetelny, potrafisz odpowiedzialnie realizować powierzone zadania i chciałbyś pracować w naszym Dziale, prosimy o przesłanie CV  na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu: 22 47 35 309, 22 47 35 409.

Prosimy o przesyłanie CV

Do nadsyłanych ofert prosimy dołączyć adnotację:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa;

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art 6 ust. 1 lit. a) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy. W przypadku nawiązania współpracy w ramach umowy cywilnoprawnej tj. umowy zlecenia, Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).

Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.

Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, nie dłużej niż przez okres 30 dni liczonych od dnia zakończenia procesu naboru.chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Ponadto przysługuje Państwu prawo do usunięcia - w dowolnym momencie - danych osobowych przetwarzanych przez Administratora na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko pracy. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak udziału w naborze na wolne stanowisko pracy.

Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.